سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 181976 | بازدیدهای امروز: 35| بازدیدهای دیروز: 11
درباره خودم
سفارش تبلیغ
لوگوی وبلاگ

مطالب قبلی
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان
اشتراک
 

  

ماموستا ملا اسعد روز چهارشنبه یکم اسفند ماه سال جاری جامعة اهل سنّت ایران وکردستان داغِ فراق دیده دو فرزند ارجمند خویش را از دست دادند.

عالمان خدمتگزار و مجاهد آقایان ماموستا ملا اسعد شکری زه‌لکه‌یی (امام جماعت روستای به‌رده‌ره‌شه) و ماموستا ملا مجید نژماری (امام جماعت روستای سه‌له‌سی علیا) دراین روز در سانحة تصادف اتومبیل( درجاده سیرجان استان کرمان) جان به جانان سپردند.

فقدان این دوعالم جوان، خدمتگزار،اهل سلوک و پرهیزکار، جامعة اهل سنت ایران و به ویژه مریوان و کُردستان را در سوگ فرو برد.

خداوند این دو استادخدوم را ـ که سالهای عمر خویش را وقف خدمت به علم و شریعت و مسلمین کردند ـ جزای نیکو عطا و ایشان را با محبوبشان حضرت سیّدالمرسلین(ص) محشور و به دیدار خویش مسرور کند ـ بمنّه و عمیم احسانه.ماموستا ملا مجید

 

 آنچه در پی می‌‌آید متن پیام تسلیت استاد علامه شیخ محمّدسعید نقشبندی است که به مناسبت درگذشت این دو بزرگوار انتشار یافته است:

 

 

بسمه سبحانه و تعالی

 

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ ـ صدقَ الله.

   خبرِ فوتِ برادرانِ مجاهد و عالمانِ عارف و زحمت‌کش در راهِ دین و تبلیغِ شریعتِ سیّدالمرسلین(ص) ملا اسعد و ملا عبدالمجید ـ آن هم در تصادفِ ماشین که موجبِ یافتِ رفعتِ شهادت می‌بایستی باشد ـ  دلِ داغدارانِ حقایقِ قرآن و سنّتِ سیّد ولْدِ عدنان(ص) را جریحه‌دار نمود.

   بر زبانِ دلشان شریفة « رَبَّنَا أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا وَاغْفِرْ لَنَا إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»(1) جاری بود « فَاسْتَجَابَ لَهُمْ رَبُّهُمْ أَنِّی لاَ أُضِیعُ عَمَلَ عَامِلٍ مِّنکُم »(2).

خداوند آنان را به درجات عالیه شاد و دلِ بازماندگانِ نسَبی و حسَبی ایشان را به جای‌گزینی آنان، تسلّی دهد ـ آمین.

چون مریض و ضعیف و داغ‌ دیده‌ام، از نیامدن معذورم.

وَصَلّی اللهُ عَلَی النّبیِّ الأُمّیِّ محمّد و عَلی آلِهِ وَ صَحْبِهِ أجمعین. 

غم‌خوارِ واقعی

 محمّدسعید نقشبندی 

1386/12/2

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. « ... پروردگارا نور ما را براى ما کامل گردان و بر ما ببخشاى که تو بر هر چیز توانایى »   التحریم/ 8 .

2. « پس پروردگارشان دعاى آنان را اجابت کرد [و فرمود که] من عمل هیچ صاحب عملى از شما را از مرد یا زن، تباه نمى‏کنم... »  آل عمران/ 195.

 

پوزش و توضیح: تصویری که قبلاً به عنوان عکس مرحوم ملا مجید نژماری در وبلاگ درج شده بود متعلّق به ملا شیخ حسن انجیرانی است که اشتباهاً برای بنده ارسال شده بود، بدینوسیله از ایشان و خوانندگان محترم پوزش می‌خواهم و از دوست خوبم میلاد ـ محمّد، مدیر وبلاگ اهل سنّت و جماعت (به خاطر تذکر این اشتباه) سپاسگزارم.




نویسنده: سعیدی(شنبه 86/12/4 :: ساعت 12:9 صبح)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ